суботу, 4 серпня 2012 р.

Модуль 3 (рефлексія)

Цей модуль допоміг мені ще раз впевнитись в тому, як Інтернет може покращити навчально-виховний процес, а саме:
  • для коректному пошуку достовірної(!!!!) інформації, вміння розпізнати інформацію на сайтах за допомогою контрольних списків.
  • для спільної роботи (спільне створення звітів, планування, взаємоконтроль рівня виконання завдання, спільна робота над проблемними питаннями,  обмін зібраною інформацією, за допомогою Вікі , програми Скайп, Гугл-докуметів, чат.
  • для комунікації учнів (спілкування у будь-який зручний час, між собою та зі мною, я можу бути у ролі т'ютора, коригувати, направляти у правильне русло виконання завдання, це зручніше, набагато зручніше).
  • також за допомогою інтеренту я можу організувати навчання тих учнів, які по важливим причинам не змогли відвідати заняття

1 коментар:

  1. У попередньому записі до Модуля 2 Ви більше розкрилися як людина, з ВАми хотілося поговорити. А тут - цього менше. ПОчинайте більше речень з "Я".
    "Я думаю, я впевнена, я сумніваюся, я..."
    І спробуйте "зачепити на гачок" читача, щоб він захотів відповісти на Ваші запитання , сумніви, поділився своїми.
    У ВАС ВИЙДЕ!!
    Ніна Д.

    ВідповістиВидалити